Cum pot contacta magazinul fizic APREX?
Magazinul nostru fizic il găsiți în Moinești, Str. Atelierelor, Nr. 10E, Jud. Bacău.
Cum pot contacta magazinul online www.aprex.ro?
Dacă nu ați găsit răspunsul pe care îl căutați la întrebările dvs. ne puteți suna la numărul 0752282300 de luni până vineri de la 8:00 la 18:00 și sâmbăta de la 8:00 la 15:00.
Cum pot face o comandă online?
1. Accesaţi magazinul online la adresa www.aprex.ro.
2. Selectaţi produsele dorite şi adăugaţi-le în Coşul de cumpărături prin apăsarea butonului Adaugă în coș.
3. După ce aţi adăugat produsele dorite în Coşul de cumpărături, apăsaţi butonul Trimitere comandă.
4. Aveţi posibilitatea de a vă crea un cont de client sau puteţi finaliza comanda şi fără cont de client.
5. În ambele situaţii completaţi datele solicitate.
6. Selectaţi modalitatea de plată preferată.
7. Verificaţi datele introduse (adresa de facturare, adresa de livrare şi modalitatea de plată) şi produsele comandate.
8. Finalizaţi comanda prin apăsarea butonului Trimitere comandă.
9. În cazul în care optaţi pentru modalitatea de plată Plata online cu cardul, veţi fi direcţionat către pagina securizată a procesatorului de plăţi PayU.
10. Veţi primi un email de confirmare cu detaliile comenzii.
Care este valoare minimă de comandă?
La fel de importante pentru noi sunt și proiectele mici ale dvs., așadar la Aprex nu există o valoare minimă de comandă.
Cum verific daca un produs e in stoc?
În fiecare pagină de produs, în partea dreaptă, sub denumirea produsului selectat este afișată disponibilitatea acestuia. Stocul este actualizat zilnic, însă aceasta este o estimare, bazată pe datele de vânzare.
Am iesit din pagina. O sa pierd produsele puse in cos?
Nu. Comanda ta si, implicit, produsele puse in cos, raman salvate panala urmatoarea ta vizita pe www.aprex.ro.
Cum pot sa adaug/elimin produse din comanda daca am plasat-o deja?
Nu se pot adauga / elimina produse intr-o comanda deja plasata si confirmata de magazin.
In acest caz exista 3 posibilitati:
1) Alegi sa pastrexi comanda asa cum este, in curs de pregatire in magazin;
2) Anulezi comanda (accesezi contul, selectezi optiunea Comanda, identifici comanda in cauza si o anulezi). In acest caz vei primi un e-mail cu mesajul “comanda anulata”;
3) Anulezi comanda, apoi plasezi o cimanda noua potrivita nevoilor tale.
Cum pot sa verific statusul comanzii pe care am plasat-o?
Te rugam sa contactezi magazinul nostru, apeland numarul de telefon 0752.282.300. Operatorul nostru iti va solicita detalii despre comanda plasata (numele tau, numarul comenzii, etc.) apoi iti va comunica statusul comenzii – in curs de pregatire sau pregatita pentru ridicare din magazin.
Împărtășiți-vă opinia cu ceilalți utilizatori: accesaţi pagina cu detaliile produsului, dați clic pe „Review” și scrieţi părerea dumneavostră. Pentru evaluare nu este necesar să aveţi un cont de client.
Pot salva produse în coșul de cumpărături?
Puteți salva foarte confortabil produsele într-o listă de preferințe din contul dumneavoastră de client. Selectați opțiunea „Adaugă la Wishlist” din pagina cu detaliile produsului și acesta este introdus în lista de preferinţe. Vă puteți întocmi o listă cu produsele dumneavoastră preferate, o puteți trimite prietenilor sau o puteți tipări pentru o viitoare vizită în magazin. Iar dacă vă decideți, totuși, pentru o comandă online, puteți transfera oricând produsele din lista de preferințe în coșul de cumpărături.
Ce face Aprex pentru protecția datelor mele?
Protecția datelor dumneavoastră este foarte importantă pentru noi. Găsiţi mai multe detalii referitoare la acest aspect în paginile Termeni şi condiţii și Politica de confidențialitate.